Aide - Recherche - Membres - Calendrier
Version complète: Probleme Touche Power Archos605
Forum Archos - Jbmm.fr > .: La Vie de Jbmm :. > La Vie du Portail
lolobagus
Bonjour a tous
Je vis actuellement en indonesie et il n y a rien pour l archos ds ce pays...no SAV donc please help me
J ai voulu allumer mon archos 605wifi comme d habitude, je suis relativement soigneux donc il n a pas recu de gros choc a priori mais celui ci a bloque...c est en fait la touche Power qui s est coincée, et en essayant de la debloquer, elle ne repond plus du tout comme si le ressort dessous avait sauté!
Je l ai ouvert mais il ne semble pas y avoir de ressort ni de petit bout cassé a l interieur?? j ai essayé en vain de branler la micro puce reliée et la touche power, mais celle ci est completement fluide, souple, j appuie sur le bouton Power mais j ai l impression que ca n actionne meme pas le composant!!donc l archos ne s allume plus!!
Que dois je faire??? connaissez vs eventuellement des reparateurs sur Bali ou Jakarta?est ce que ce probleme est il deja arrivé a certains d entre vous?
Merci pour votre aide
cosplayzentai
Evening dresses for special occasions, like graduation dresses, Paris Hilton dresses, Oscar dresses, Cannes film festival dresses, golden globe dresses, first communion dresses, mardi gras dresses, and homecoming dress, should be matched with the special occasion accessories,no matter the dress is ball gown style of (censuré)tail dress. In this way, you can become a girl as those in gossip girl fashion dress
cosplayzentai
If you are just engaged, congratulations, we are here to provide the most stunning wedding dresses for you. Despite the various wedding dresses stores are everywhere; our wedding clothing will definitely satisfy your every detailed desire. Besides, other wedding party dresses are essential to dance. If you are a guest to buy wedding apparel, we provide stylish special occasion dresses, and celebrity dresses (have the feeling of walking along the red carpet?). More short yet fancy (censuré)tail dresses and evening dresses can make you the party princess. Typically no girl can reject to own a piece of prom dresses and prepare a graduation dress for later use. Elegant ladies should not miss our gorgeous ball gowns.
aliyyap
There aren't a whole lot of choices or uniqueness. In addition, it's hard to find the latest style, whether it's flared, skinny, boot cut, or cropped when purchasing mass-produced maternity jeans versus designer maternity jeans.

Oakley Lifestyle Sunglasses link: http://www.oakleyflakjacketxlj.net/oakley-...asses-c-14.html
Mens True Religion Bootcut Jeans link: http://www.cheaptroutlet.net/cheap-mens-bo...outlet-1_3.html
kate2012
The cheap wholesale snapback hats retro old remember when hats were very popular. Little by little with the phase change of time lost its popularity hats hats hats, caps, china wholesale shoes polo caps and other hats design.However, the similarity of the layers and beanie hats emerged with wholesale snapback hats the popularization of the rappers and athletes from MLB, NFL and other equipment.

Ceci est une version "bas débit" de notre forum. Pour voir la version complète avec plus d'information, la mise en page et les images, veuillez cliquer ici.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.