Bienvenue invité ( Connexion | Inscription )
![]() ![]() |
Wednesday 24 December 2003 à 23:44
|
|
![]() Administrateur / Webmaster ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groupe: Administrateur Messages: 6696 Inscrit: 09/03/2003 Lieu : Rennes Membre No.: 18 J'ai : PMA430, 605 Wifi (AV430,604 Wifi just vendus) |
V1.3.3
---------- Improvement: New AVI recording with better sound quality (DVR and camera) Improvement: New Audio fast forward/rewind mechanism, will mute and go very fast now. Improvement: Can now read ID3 tags which are in unicode (though displays only roman/european characters) Improvement: Accept APIC 'image/jpeg' MIME type Improvement: WAV files is allowed in audio playlist (not in multimedia playlist) Improvement: Add resume in audio playlist (works only when the current playlist is saved) Improvement: Add audio fast forward/rewind speed increase with FM remote Improvement: Allow to set bookmark and resume with FM remote Improvement: Return to directory of launched multimedia playlist when stopping it Fixed Bug: Fixed slow audio to video desynchronization when playing long time video Fixed Bug: Fixed Bookmark Resume dialog lost on toggle video Fixed Bug: Fixed video starting incorrectly after a video resuming from a bookmark has been canceled Fixed Bug: Fixed wrong removal of Artist and Title for MP3 files with APIC Fixed Bug: Fixed delete directory and all content with sub- directories Fixed Bug: Fixed hang on start Multimedia playlist from playlist editor Fixed Bug: Allow access of file located at root in playlist parsing Fixed Bug: Clear Multimedia playlists when stopping to avoid bad handling Fixed Bug: Return automatically to browser on end of playing Multimedia playlist Fixed Bug: Clear picture of previous MP3 file on WAV file play Fixed Bug: Fixed clip edit file generated without date Fixed Bug: Prevent display of setup label on buttons locked label Fixed Bug: Prevent audio play or playlist shuffle start with same song on each boot (Set the Random Seed based on the Clock on boot) Fixed Bug: Prevent enter in recording with bad frequency after playing a WAV following by a MP3 Fixed Bug: Prevent double system folder creation Fixed Bug: Always check for upper/lower case names for files or directory Fixed Bug: Prevent to hang jukebox when access to clock settings in camera video recording Fixed Bug: wait key pressed when disk full error MSG is shown when capturing picture Fixed Bug: Fix too short jpeg decoding timeout when displaying pictures Fixed Bug: Prevent to acces HD for Radio preset load/save when USB is attached Fixed Bug: Re-enable USB after playing radio with pre-recording active Fixed Bug: Fixed case when sometimes WAV is not played after radio Fixed Bug: Radio mode in Manual mode by default if no preset or configuration Fixed Bug: Prevent break of audio play on change of radio recording parameters Fixed Bug: Allow to stop Multimedia playlist with remote FM Fixed Bug: Fix browsing problem with memory overflow on very long names Fixed Bug: Fixed delete of previous file on overwrite clipping file ( Radio file edition mode) Fixed Bug: After USB access the free disk space is rescanned to fix "wrong free disk space" problems Fixed Bug : save user parameters when powering down unit a telecharger comme d'hab sur le site archos... @+ -------------------- 10% de réduc sur les accessoires de Newmp3technology : coupon JBMMFR
10$ de réduc sur hotmp3gear.com : coupon jbmm.fr |
|
|
|
| Googlebot |
Wednesday 24 December 2003 à 23:44
|
![]() |
|
|
|
|
Thursday 25 December 2003 à 09:36
|
|
|
Membre Très Actif ![]() ![]() ![]() ![]() Groupe: Membres Messages: 531 Inscrit: 11/06/2003 Membre No.: 121 |
Vous avez vu la liste de BUG !!!
Je vous l'avais dit que les firmware après la 1.2.2 étaient %@'#= !!! Bon bah on va essayer ça ! |
|
|
|
Friday 02 January 2004 à 17:50
|
|
|
Membre Actif ![]() ![]() ![]() Groupe: Membres Messages: 294 Inscrit: 17/05/2003 Lieu : Aix-en-Provence Membre No.: 38 |
alors ?
-------------------- La culture c' est comme la confiture, moins on en a, plus on l' étale.
Av320 vendu snif snif, Toshiba e750 et bientôt une carte Cf 1 Go ! |
|
|
|
Friday 02 January 2004 à 18:14
|
|
|
Membre Hyper Actif ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groupe: Modérateurs Messages: 897 Inscrit: 29/08/2003 Lieu : 27, Eure [France] Membre No.: 313 |
lut
Pour moi l'ancien Firmware été deja bien, je vois pas ce que celui-ci a apporté, et comme je comprend pas trop l'anglais .... Meilleur son avec la camera, je sais pas j'ai pas essayé. ++ :? -------------------- Archos Mutlimedia 20 + module cameras
|
|
|
|
Sunday 04 January 2004 à 10:04
|
|
|
Membre Hyper Actif ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groupe: Modérateurs Messages: 897 Inscrit: 29/08/2003 Lieu : 27, Eure [France] Membre No.: 313 |
re
J'ai remarqué un petit truc, le JBM, met environ 1 minutes avant d'afficher le témoin batterie. ++ -------------------- Archos Mutlimedia 20 + module cameras
|
|
|
|
Sunday 04 January 2004 à 10:08
|
|||
![]() Administrateur / Webmaster ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groupe: Administrateur Messages: 6696 Inscrit: 09/03/2003 Lieu : Rennes Membre No.: 18 J'ai : PMA430, 605 Wifi (AV430,604 Wifi just vendus) |
oui c soit disant pour afficher un niveau de batterie plus ... mieux Enfin je trouve pas le mot...vous m'aurez compris -------------------- 10% de réduc sur les accessoires de Newmp3technology : coupon JBMMFR
||
|
|
|||
Sunday 04 January 2004 à 10:10
|
|||||
|
lol -------------------- Archos Mutlimedia 20 + module cameras
|
||||
|
|
|||||
Thursday 30 September 2004 à 17:58
|
|
|
Novice ![]() Groupe: Membres Messages: 5 Inscrit: 06/09/2004 Membre No.: 879 |
Salut archomaniak!
j'ai une question de noub... je sens que je vais me faire huer... Bref j'ai chopé un Jukebox multimédia 20 + la cam (une affaire sur ce coté là) Ma question est la suivante, est -il possible de balancer un firmwares en java sur ce type de bécanes (histoire d'avoir qq chose de plus "conviviale" Si non -> blazé Si Oui -> Merci a tous 8) |
|
|
|
Thursday 30 September 2004 à 18:16
|
|
![]() Administrateur / Webmaster ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groupe: Administrateur Messages: 2102 Inscrit: 04/01/2003 Lieu : 74 - Haute Savoie Membre No.: 2 J'ai : PMA 400 / Archos 5 |
Pour la xxxxxxxxxxxxxxxxx ème fois : [size=24]NON
-------------------- Le Webmaster, Ludovic ;-)
------------------------------- GRACE A JBMM, PROFITEZ DE : 10% de réduc sur NewMP3Technology : coupon JBMMFR 10$ de réduc sur HotMP3Gear : coupon jbmm.fr |
|
|
|
Thursday 30 September 2004 à 18:22
|
|||
ou la le mechant administrateur Ahlalalal ces administrateurs je vous jure Pour répondre plus sérieusement, je crois qu'aucun firmware alternatif n'a été developpé pour le 020 (du moins rien ne me vient en tête) Ca existe pour le jukebox 5000, 6000,studio, les recorder, les fm recorders et les recorders V2 (Rockbox), pour les AV300 (Linav, Winav, Avos) Ca doit etre tout... Et pui le 020 est bien dépassé maintenant... :? -------------------- 10% de réduc sur les accessoires de Newmp3technology : coupon JBMMFR
||
|
|
|||
Thursday 30 September 2004 à 19:30
|
|||
|
Admin ou flic? le genre de réaction que j'apprécie. @Fox : merci de ta réponse qui semble etre au conditionnelle. je vais essayer de prospecter et je vous tiendrai au courant, tout le monde n'a pas les moyen de se payer des trucs de malades...hélas. pôvre étudiant que je suis. |
||
|
|
|||
Thursday 30 September 2004 à 20:18
|
|
|
je viens de tomber sur le site de rockbox! si quelqu'un en sait plus.... j'ai pas capter grand chose en fait...
http://rockbox.haxx.se/ |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Version bas débit | Nous sommes le : Wednesday 22 May 2013 à 12:53 |